مخاطبان منتظر تغییرات اساسی در «گل آموز» باشند

۲۳ آبان ،

سارا روستاپور:

سینماپرس-گروه تلویزیون/تهیه کننده و مجری برنامه «گل آموز» از تغییرات اساسی این برنامه پس از ایام دهه اول محرم در شبکه آموزش خبر داد.

به گزارش تفسیری سینماپرس، سارا روستاپور، تهیه کننده و مجری برنامه زنده «گل آموز» با اشاره به اضافه شدن بخش‌های تازه از ابتدای سال تحصیلی تازه، گفت: این برنامه با توجه به اهداف و ساختار شبکه آموزش از روز اول تاکنون با تغییرات اساسی روبرو بوده است.

تهیه کننده و مجری برنامه «گل آموز» بیان داشت: با توجه به روند تغییرات در برنامه پس از دهه اول محرم تغییرات اساسی در آیتم ها،کلیپ ها و محتوای برنامه خواهیم داشت.همچنین دکور برنامه تغییر خواهد کرد. مخاطبان در کل شاهد ۷۰درصد تغییرات اساسی و تازه در برنامه باشند.

وی با تاکید بر این که برنامه در جهتی جذاب‌تر شدن و افزایش بار علمی و آموزشی برای مخاطبان کودک و نوجوان است،اظهار داشت: برنامه «گل آموز» در ایام محرم با ویژه هایی برای کودکان روی آنتن می رود. محتوای برنامه در مورد درس های عاشورا از جمله ایثار، فداکاری، گذشت، شجاعت و.. است که به صورت داستان برای بچه ها بیان می گردد. همچنین از بچه ها در برنامه می خواهیم که این مفاهیم را با نقاشی به تصویر بکشند.

روستاپور با تاکید بر برای بالابردن خلاقیت و مهارت کودکان در این برنامه ادامه داد: هدف ما در ایام محرم آگاهی و درس گرفتن بچه ها از مفاهیم ایثار، فداکاری و شجاعت و …است که سعی داریم با زبان کودکانه و نقاشی و داستان آن را بیان کنیم.

بنابراین گزارش تفسیری، برنامه زنده «گل آموز» به تهیه کنندگی سارا روستاپور هر روز ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه آموزش پخش می گردد.«گل آموز» اصلی‌ترین برنامه‌ شبکه آموزش برای مخاطبین گروه سنی کودک است که با رویکرد آموزش و ارتقای مهارت‌های آموزشی کودکان روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۴۹۰


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.