مخالفت با ادغام ارتباطات در راه و شهرسازی

۱۴م آذر ،

فاوانیوز: عضو کمیسیون عمران مجلس از مخالفت این کمیسیون با ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در وزارت راه وشهرسازی خبر داد و گفت: اگر دولت این ادغام را به مجلس ارایه کند، رای نمی آورد.
به گزراش فاوانی به نقل از مهر؛ احمد علی مقیمی در خصوص ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت راه و شهرسازی، گفت: براساس جلسه ای که شب قبل کمیسیون عمران برگزار کرد، به سبب گستردگی کار وزارت راه و شهرسازی این ادغام به صلاح نیست و کمیسیون با آن مخالف است.
 
وی افزود: از دیدگاه کمیسیون ،این ادغام کارشناسی شده نیست و حجم بسیار کار در بخش مسکن و راه اجازه اضافه شدن یک بخش دیگر را نمی دهد و باید فکر اساسی برای این اقدام داشت.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادغام دو وزارتخانه مسکن و راه هم سبب مغفول ماندن بعضی از حوزه‌های زیربنایی شده است، بیان کرد: در مجموع مجلس با این ادغام مخالف است و در حال حاضر این ادغام را به صلاح نمی‌داند.
 
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص سرپرسی علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: سرپرستی نیکزاد بر این وزارتخانه قانونی است و مجلس تنها با ادغام دو وزارتخانه و تشکیل وزارتخانه زیربنایی مخالف است. به نقل از مقیمی، اگر دولت لایحه این ادغام را به مجلس ارایه کند، رای نمی آورد.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.