مخالفت کمسیون فرهنگی مجلس با تولید فیلم سینمایی”لاله”

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از مخالفت صریح اعضای کمسیون فرهنگی مجلس با تولید فیلم “لاله” خبر داد.

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از ساخت پروژه لاله گفت: موضوع پروژه لاله در کمیسیون فرهنگی مطرح شده و درحال پیگیری است چرا که بنده و اعضای این کمیسیون با ساخت چنین پروژه ای مخالف هستیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: سابقه غیرقانونی کارگردان و محتوای سطحی این پروژه به هیچ وجه دلیلی موجهه برای ادامه و ساخت پروژه لاله نیست چرا که ساخت فیلم‌های مبتذل از سوابق‌ سازنده پروژه لاله بوده و محتوای آن نیز ارزش پیگیری ندارد.

مطهری با بیان اینکه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع ساخت پروژه لاله را پیگیری و مراتب مخالفت و اعتراض کمیسیون را اعلام شده است، خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در مورد ساخت پروژه لاله تجدید نظر کند.
گفتنی است؛ طی روزهای اخیر تولید فیلم سینمایی “لاله” که با موضوع سرگذشت یک دختر ایرانی که قهرمان رالی است، با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان به یک کارگردان ایرانی الاصل هالیوودی سپرده شده و این در حالی است که این کارگردان کارنامه درخشان و قابل تاملی در زمینه تولید آثار سینمایی ندارد!

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.