مخالفت مجدد مردم با سیاستهای ضد سوری اردوغان

مخالفت مجدد مردم با سیاستهای ضد سوری اردوغان

جام جم آنلاین: مردم ترکیه در ادامه مخالفتهای خود با سیاستهای ضد سوری دولت این کشور و همچنین وجود اردوگاههای آموزش تروریستهای سلفی در خاک ترکیه، در شهر انطاکیه دست به تظاهرات زدند.

به گزارش مهر به نقل از شبکه ماهواره ای الدنیا، تظاهرات گسترده ای در انطاکیه ترکیه بر ضد حزب عدالت و توسعه و درحمایت از نظام سوریه و ایستادگی آن در مقابل توطئه ها برگزار شد.

حزب کار مخالف نظام ترکیه روز گذشته تظاهرات گسترده ای در انطاکیه در مخالفت با سیاستهای خصمانه اردوغان و حزب متبوعش علیه ملتهای منطقه به ویژه ملت سوریه ترتیب داد.

محور اصلی شعارهای شرکت کنندگان در این تظاهرات، حمایت از سوریها و رهبر آنها در برابر توطئه بین المللی بود که ملت و رهبری سوریه را هدف قرار داده است.

شرکت کنندگان در این تظاهرات مخالفت قاطع خود را با وجود اردوگاههای آموزشی برای تروریستهای سلفی که دولت عدالت وتوسعه با نظارت مستقیم آمریکا، آنها را برای حمایت از باندهای موسوم به ارتش آزاد در داخل سوریه جذب کرده است، مورد تاکید قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه های ترکیه، از شکایتهای شهروندان ترک که در این تظاهرات گسترده شرکت کرده بودند، از وخامت اوضاع اقتصادی به سبب نبود تحرک و ارتباط میان سوریه و ترکیه و مجبور شدن برخی از آنها به بستن مغازه های خود به سبب رکود حاکم بر حرکت خرید و فروش خبر دادند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.