مخالف حضور بازیکنان در لیگ‌های عربی هستیم

   عباس ترابیان در خصوص حضور بازیکنان ملی‌پوش فوتسال ایران در لیگ‌های عربی عنوان کرد: با این موضوع مخالف هستیم، زیرا لیگ برتر ما به مراتب سطحی بالاتر از این کشورها دارد و ملی‌پوشان باید در جایی بازی کنند که از لیگ ایران بالاتر باشد.

وی افزود: کشورهای عربی در مقاطع کوتاه مسابقاتی را برگزار می‌کنند و پس از آن بازیکنان را بیرون می‌اندازند، این موضوع باعث می‌شود بازیکنان درجا بزنند. اعتقادی به لیگ‌های بی‌ثبات و کوتاه کشورهای عربی نداریم و به بازیکنان نیز توصیه می‌کنیم در این کشورها حاضر نشوند.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص اینکه آیا در صورت حضور بازیکنان در این لیگ‌ها آنها از تیم ملی خط خواهند خورد، خاطرنشان کرد: تا جایی که زورمان برسد سعی می‌کنیم این توصیه را عملی کنیم. به بازیکنان توصیه کردیم به علت سطح پایین مسابقات در کشورهای عربی حاضر نشوند. اگر بازیکنی می‌خواهد لژیونر شود باید به کشورهای اروپایی برود.

ترابیان درباره ارسال مدارک باشگاه‌ها تصریح کرد: چند باشگاه مدارک خود را برای ما ارسال کردند. به هیچ عنوان تاریخ اعلام شده برای آغاز مسابقات تغییر نخواهد کرد. به ما هیچ ربطی ندارد که باشگاهی آمادگی حضور در لیگ برتر را ندارد، اگر بخواهیم مسابقات را پس از ماه رمضان برگزار کنیم زمینه رفتن برخی تیم‌ها را به کویت فراهم خواهیم کرد که به هیچ عنوان دست به چنین کاری نخواهیم زد.

وی درباره انصراف تیم‌ها یادآور شد: بار دیگر اعلام می‌کنم هیچ تیمی تاکنون انصراف خود را اعلام نکرده و به ما نامه نزده، تمام این صحبت‌ها فقط مصرف مطبوعاتی دارد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.