مخبران محیط زیست پاداش می‌گیرند

۱۹م دیماه ،

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مخبرانی که مأموران سازمان را در جریان تخلفات زیست محیطی قرار دهند پاداش مالی دریافت می کنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، حسن شیخ نیا با بیان این مطلب افزود:  برای حفاظت از عرصه های طبیعی ، حراست از گونه های مختلف و ارتقای شاخص های زیست محیطی تعاملاتی با کمیسیون های مختلف دولت و مجلس برقرار شده است .

به گفته وی، در سال جاری منابع و اعتبارات سازمان محیط زیست با همکاری دولت و مجلس بیش از ۷۵ در صد افزایش یافت که این افزایش اعتبار نقش اساسی در حفاظت محیط زیست خواهد داشت.

شیخ نیا اظهار داشت: همچنین در سال جاری شاهد تصویب قوانین و مقررات خوبی در سازمان محیط زیست هستیم که نتیجه تعاملاتی است که با کمیسیون های مختلف دولت و مجلس داشتیم .

 معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد در لایحه جبران خسارت،  امکان استفاده از ظرفیت بخش های مردم نهاد برای همکاری محیط زیست و به عنوان مخبر محیط زیست را خواهیم داشت که این اشخاص هیچگونه رابطه استخدامی با سازمان محیط زیست نخواهند داشت اما امکان استفاده از ظرفیت اطلاعاتی آنها را خواهیم داشت که در جهت جبران زحمات آنها پاداش هایی در نظر گرفته می گردد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: که با بکارگیری این اشخاص شاهد نظارت و پایش بیشتر عرصه ها و جلوگیری از بروز تخلفات باشیم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.