” مختار نامه ” با میر باقری ماندگار شد

۰۱م آذر ،

حضور ” داود میر باقری” به عنوان نویسنده و کارگردان سبب ماندگاری سریال تاریخی ” مختارنامه” شد.

حبیب دهقان نسب بازیگر نقش ” یزید بن انس” در سریال ” مختار نامه” در خصوص ماندگاری این اثر به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: عوامل بسیاری در ماندگاری سریال “مختارنامه” نقش داشتند که می توان به حضور داود میر باقری به عنوان نویسنده و کارگردان این اثر تاریخی اشاره کرد.
وی ادامه داد:برخی از کارگردانان ما به خاطر سابقه ی درخشان خود در ساخت سریال ها و فیلم های تاثیر گذار به عنوان یک برند تجاری بین مخاطبان معرفی شده اند و میر باقری نیز یکی از آن کارگردان های با سابقه است.
دهقان نسب افزود: حضور بازیگران حرفه ای سینما، تلویزیون و تئاتر از دیگر عوامل ماندگاری این سریال است.
بازیگر نقش ” یزید بن انس” تصریح کرد: صحنه های جنگ سریال تاریخی ” مختارنامه” جذاب و حرفه ای بود که برای ساخت و تولید آن زحمت بسیاری کشیده شد چرا که ” مختارنامه” به عنوان یک کار دلی شد در دل مخاطب نشست.
وی در خصوص ایفای نقش خود در سریال ” مختارنامه” عنوان کرد: به خاطر حضور میرباقری ایفای نقش یزید بن انس ( یار مختار ثقفی) را پذیرفتم ، چرا که در سریال امام علی ( ع) نیز با این کارگردان همکاری داشتم.
دهقان نسب خاطر نشان کرد: برای سریال مختارنامه” تبلیغات بسیاری صورت نگرفت ولی با این حال مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد.
گفتنی است؛ ” حبیب دهقان نسب” مشغول تمرین تئاتر ” روز سیاوش” به کارگردانی ” شکر خدا گودرزی” است و همچنین در سریال ” بال های خیس” به کارگردانی محمد رضا آهنج نقش آفرینی کرده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.