مختومه شدن پرونده شکایت از خودروسازان

۲۶فروردین۱۳،

مختومه شدن پرونده شکایت از خودروسازان

رییس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی گفت: با اجرای قیمت‌ها تازه انواع خودرو توسط خودروسازان و باز پس دادن وجوه مازاد دریافتی به مشتریان، پرونده شکایت از خودروسازان در کمیسیون مختومه می‌شود.

به گزارش پاییگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از ایسنا، علی پورمختار گفت: کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی برای رسیدگی به پرونده شکایت از خودروسازان به سبب افزایش شدید قیمت‌ها منتظر نظر نهایی شورای رقابت است.

نماینده بهار و کبودرآهنگ تعدیل قیمت‌ انواع خودور‌های داخلی را سبب مختومه شدن پرونده شکایت از خودروسازان دانست و تاکید کرد: نظر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی تعدیل قیمت‌ خودرو است به نحوی که شورای رقابت، ضوابط قیمت‌گذاری و سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده، قیمت‌گذاری خودرو را انجام دهد.

پورمختار تاکید کرد: پس از مشخص شدن قیمت‌ نهایی خودرو، خودروسازان باید مازاد دریافتی‌ها را به مردم بازپس دهند.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی اجرا نشدن قیمت‌های تازه خودرو توسط خودروسازان را مستحق برخوردهای قضایی دانست و خاطر نشان کرد: اگر خودروسازان از اجرای قیمت‌های تازه خودرو استنکاف کنند، سازمان تعزیرات حکومتی موظف به برخورد قضایی و مجلس مکلف به تهیه گزارشی جامع از عوامل دخیل در نابسامانی‌های قیمت‌گذاری خودرو و ارسال گزارشی به قوه قضاییه خواهند بود.

دوشنبه ۲۶ فروردین   ۱۳:۴۳

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.