مدارس ابتدایی شمالغرب تهران به کتابخانه تجهیز شدند

برنامه های شهرداری منطقه دو تهران در آستانه مهر ؛

شهردار منطقه دو تهران با اشاره به برنامه های این شهرداری در آستانه سال جدید تحصیلی از تجهیز کتابخانه مدارس شمالغرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از شهرداری منطقه دو تهران، “عابد ملکی” با بیان اینکه برنامه های ستاد استقبال از مهر از هفته ها قبل در منطقه دو اجرایی شده است تاکید کرد: استفاده از تمام ظرفیت های تبلیغات محیطی اعم از تابلوهای پرتابل ، تلویزیون های شهری، عرشه پل ها و … جهت تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و اطلاع رسانی برای پیام های آموزشی، تربیتی با عنوان مهر تربیت از جمله برنامه های استقبال از ماه مهر است.
وی بهسازی مدارس محروم در سطح منطقه را از دیگر برنامه های ستاد استقال از مهر عنوان کرد و افزود: بازپیرایی تمامی اماکن فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در اختیار منطقه به همراه ارائه خدمات ویژه در فرهنگسراهادر اول مهر و هفته سلامت از دیگر برنامه های فرهنگی در نظرگرفته شده به شمار می رود.
شهردار منطقه دو تهران به تهیه سبد فرهنگی و لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه دو تهران کاملا آمادگی دارد تا استقبال با شکوه از اول مهر، شرایطی مناسبی را برای دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی جدید فراهم کند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.