مدارس ورودی غربی پایتخت با نام شهدا مزین می شود – اخبار اجتماعی

شهردار منطقه ۹ با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه نسل جوان از تغییر نام مدارس سطح منطقه به نام شهدا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۹، حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت: در طرحی مشترک بین این شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ، پیش بینی شده نام ۸۵ درصد مدارس منطقه به جز مدارس وقفی و با نام ائمه ، به نام شهدا تغییر کند.
وی افزود: بر این اساس ، نشست مشترکی با حضور شورایاران و نمایندگان شهرداری منطقه در مدارس برگزار و در صورت رضایت خانواده شهدا ، نام مدارس به نام شهیدان آن محله مزین می شود.
سلطانی با اشاره به طرح تعویض و نصب ۶ هزار تابلوی معابر سطح منطقه تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ معبر در سطح دو ناحیه منطقه به نام شهدای گرانقدر مزین شده و این اقدام همچنان در دستور کار قرار دارد.
شهردار منطقه ۹ درباره تاثیر نامگذاری شهدا در اماکن عمومی اضافه کرد: همواره با اجرای برنامه های متفاوت فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان گامهای عمده و اساسی در ورودی غربی تهران برداشته ایم و در تلاشیم تا شهدا را ، الگویی مناسب برای نسل جوان امروز معرفی کنیم./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.