مدالم را تقدیم ایثارگران و خانواده‌های شهدا می‌کنم

جلیل باقری‌جدی قهرمان پارالمپیک لندن که عصر امروز با استقبال مسئولان و علاقمندان به ورزش وارد فرودگاه اردبیل و زادگاهش دیار سبلان شد در جمع خبرنگاران گفت : جای بسی افتخار است که به زادگاهم اردبیل باز می‌گردم در حالی که در مسابقات پارالمپیک به یاری خداوند متعال توانستم دل همه ملت ایران به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد و مسرور کنم.

به گزارش ایسنا ،وی با اعلام اینکه مدالم را تقدیم تمام ایثارگران ارزشمند و خانواده‌های شهدا می‌کنم، افزود: زمانی که پرچم نظام اسلامی در لندن و در قلب نظام کفر به اهتزاز درآمد ابراز خرسندی کردم و از این بابت خوشحال بودم که توانستم با این مدال پرچم مقدس نظام اسلامی را بالا برده و دل رهبرم را شاد کنم.

این قهرمان جانباز و دلاور دوران دفاع مقدس با یادآوری اینکه هرگز فکر نمی‌کردم که از این طریق بتوانم دل مردم را شاد کنم، خاطر نشان کرد: پارالمپیک لندن اوج ورزش من بود ولی همچنان امیدوارم با حفظ روحیه خود بتوانم در سال‌های آینده نیز برای وطنم افتخارات بیشتری کسب کنم.

قهرمان پارالمپیک با یادآوری اینکه ورزش قهرمانی برای درخشش در سطح جهانی و بین‌المللی به حمایت جدی نیاز دارد، اضافه کرد: ما همت و تلاش خود را در این عرصه صرف کردیم تا از این طریق بتوانیم نام ایران را پرآوازه کرده و دل دشمنان را با این موفقیت‌ها به لرزه درآوریم.

باقری‌جدی بیان کرد: با قهرمانی دیگر پهلوان این خطه مجید فرزین نیز خوشحال شدم چرا که این ورزشکار پرتوان همت و اراده خود را به کار بسته بود تا بتواند دل مردم ایران و هموطنانش را شاد کند.

وی در پایان از مربی خودش بهتاج قدردانی کرد و افزود: اگر مربی ام صلاح بدانن و ادامه تمرینات برایم مفید باشد در پارالمپیک برزیل نیز حاضر می‌شوم.

جلیل باقری‌جدی بعد از حضور در شهر اردبیل ابتدا بر سر مزار شهیدان حاضر شد و با آرمان مقدس آنها به عنوان یک جانباز در ادامه مسیر تجدید بیعت کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.