مدال روابط عمومی به ولی الله سیف رسید

بینا- در اولین کنفرانس “روابط عمومی، صنعت و تولید ملی” که در هتل المپیک برگزار شد، مدال روابط عمومی سال ۹۱ به دکتر ولی الله سیف مدیرعامل بانک کارآفرین اهدا شد .
به گزارش بینا ، روزدوشنبه بیستم شهریور ماه ، اولین کنفرانس “روابط عمومی، صنعت و تولید ملی” با حضور استادان و کارشناسان روابط عمومی برگزار شد .این همایش به منظور ساماندهی فعالیت ها، آموزش و انتقال تجارب روابط عمومی ها در بخش صنعت و تغییر نگاه مدیران صنعتی به وظایف، رویکرد ها و پتانسیل های روابط عمومی برگزار شده بود. در ادامه این مراسم به پاس زحمات و فعالیت فراوان ، مدال زرین روابط عمومی تحت عنوان مدیر ارشد روابط عمومی در سال ۹۱ به دکتر “ولی الله سیف” مدیر عامل بانک کارآفرین تقدیم شد و با اهدای این مدال ارزشمند به دکتر سیف بر یکی دیگر از افتخارات بانک کارآفرین افزوده شد .
در این راستا دکتر “ولی الله سیف” طی سخنانی اظهار داشت: به نظر می رسد در سالی که به تولید تأکید داریم افزایش بهره وری مسئله اصلی است و آن چیزی که در افزایش بهره وری نقش اصلی را ایفا می کند ایجاد انگیزش در کارکنان است و تمام تلاش باید در این جهت باشد که انگیزش را افزایش دهیم ، لذا برخورداری سازمان یا بنگاه از نیروی انسانی با انگیزه ، بسیار با ارزش است و موجب افزایش راندمان و بهره وری در کار می شود و آن بخشی از بنگاه یا سازمان که می تواند به این مهم کمک کند روابط عمومی است.
وی ضمن ارائه تعریفی از روابط عمومی افزود: همان گونه که از تعاریف برمی آید وظیفه روابط عمومی شناساندن درست سازمان به مردم در جهت دستیابی به اهداف سازمان است . روابط عمومی می تواند با تلطیف روابط بین پرسنل، مدیران و مدیران ارشد سازمان نقش بسیار مهمی در رفع ابهامات و افزایش شفافیت داشته باشد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.