مدل ارزان‌تر Xbox One مایکروسافت در راه است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بر اساس شایعات انتشار یافته طی چند روز قبل، شرکت مایکروسافت تولید مدل تازه آخرین نسخه از کنسول بازی را آغاز کرده است تا بر این اساس طی سال ۲۰۲۴ میلادی Xbox One ارزان‌تر را به دست کاربران برساند.
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، منابع آگاه هم‌اکنون این خبر را تکمیل کرده‌اند و توضیح دادند که مدل تازه کنسول بازی مایکروسافت که به عنوان نسخه ویرایش شده Xbox One محسوب می‌شود ارزان‌تر از نمونه کنونی در بازار به فروش می‌رسد. مدل کنونی کنسول بازی Xbox One مایکروسافت ۴۹۹ دلار قیمت دارد.
البته باید توجه داشت که این منبع آگاه شایعات انتشار یافته مبنی بر حذف درایور مخصوص دیسک‌های Blu-ray و استفاده از آداپتور بلوتوث در این دستگاه تازه را تایید نکرد.
این طور که گفته می‌شود، شرکت مایکروسافت قصد دارد مدل تازه کنسول بازی Xbox One را با قیمت ۳۹۹ دلار وارد بازار کند که این رقم دقیقا معادل قیمت کنسول بازی PlayStation 4 سونی است.
در دیگر شایعات هم اعلام شده است که مایکروسافت بازی‌های تازه و پیشرفته‌ای را برای Xbox One تولید می‌کند. از جمله این بازی‌ها که قرار است وارد بازار شوند می‌توان به Halo 5 اشاره کرد که اوایل سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود. همچنین بازی Halo 2 Anniversary نیز در سال ۲۰۲۴ و بازی Crackdown 3 هم در نمایشگاه E3 2014 به دست کاربران جهانی می‌رسد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.