مدل کلاسیک اتوبوس‌ها به زودی تاییدیه می‌گیرد نوشداروی اسکانیا پس از مرگ

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

مدل کلاسیک اتوبوس‌ها به زودی تاییدیه می‌گیرد نوشداروی اسکانیا پس از مرگ

مدل کلاسیک اتوبوس‌ها به زودی تاییدیه می‌گیرد
نوشداروی اسکانیا پس از مرگ

مدیرعامل اسکانیا با اشاره به این‌که پلیس شماره‌گذاری مدل کلاسیک را متوقف کرده است، گفت: مدل کلاسیک ارتقاء یافته با امکاناتی از جمله سیستم اعلام و اطفای حریق به‌زودی تائیدیه‌های نهایی را دریافت می‌کند.

به گزارش ممتازنیوز، عبدالله اکبری‌راد اظهار کرد: با توجه به ایرادات پلیس به اتوبوس‌های کلاسیک در یک سال و نیم گذشته، تولید اتوبوس مدل کلاسیک ارتقاء یافته در دستور کار قرار گرفت و با بازنگری کلی اتوبوس جدید کلاسیک به‌عنوان یک مدل ارتقا یافته در دست تولید است.
وی خاطرنشان کرد:‌ اصلاحاتی روی محصول قدیمی انجام شد و اخذ تائیدیه‌های نهایی اتوبوس کلاسیک ارتقاء یافته در حال پیگیری است.
به گزارش تسنیم، وی با تاکید بر این‌که اتوبوس‌های کلاسیک ارتقاء یافته به سیستم اعلام و اطفای حریق تجهیز شده‌اند، اظهار کرد: این سیستم بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان به قیمت تمام شده اتوبوس می‌افزاید.
مدیرعامل اسکانیا با یادآوری این‌که مدل کلاسیک اسکانیا شماره‌گذاری نمی‌شود، تاکید کرد:‌ در حال حاضر اتوبوس‌های ۲ و ۳ محور شهری و مارال شماره‌گذاری می‌شود و پلیس در این زمینه نهایت همکاری را با ما دارد. ضمن آن‌که اتوبوس مدل جدید درسا نیز تائیدیه‌های نهایی برای شماره‌گذاری را پشت سر می‌گذارد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.