مدیرعامل آتش‌نشانی خبرداد: افزایش ۲۸۹ درصدی رضایت شهروندان از آتش‌نشانان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افزایش ۲۸۹ درصدی رضایت شهروندان از عملکرد آتش‌نشانی در سال ۹۰ نسبت به سال ۸۹ خبرداد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رضا خوشزاد در آیین تجدید بیعت آتش‌نشانان با آرمان‌های امام (ره) و دیدار با یادگار امام که شب گذشته در حرم مطهر برگزار شد عشق و علاقه و از جان گذشتگی و توانایی جسمانی و مهارت فنی را از ویژگی‌های آتش‌نشانان برشمرد و گفت: مشارکت مردمی و توجه به آموزش‌های عمومی از اولویت‌های ما است.

خوشزاد با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار آتش‌نشان داوطلب در سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: یکی از برنامه‌های ما کاهش زمان رسیدن به محل حوادث است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان تهرانی ظرف کمتر از ۴۰ ثانیه از ایستگاه خارج می‌شوند گفت: نهادینه‌کردن فرهنگ ایمنی از اهداف دیگری است که باید در سطح شهر تهران به آن توجه ویژه شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به سطح رضایتمندی مردم در عملکرد آتش‌نشانی که در سامانه ۱۸۸۸ ثبت می‌شود گفت: بیشترین رتبه رضایتمندی شهروندان مربوط به سازمان آتش‌نشانی است به طوری که در سال ۹۰ نسبت به ۸۹ با افزایش ۲۸۹ درصدی رضایت شهروندان از عملکرد آتش‌نشانی روبه رو بودیم.

خوشزاد همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راه‌اندازی شش ایستگاه جدید در این ایام و اضافه‌شدن آن به ایستگاه‌های آتش‌نشانی پایتخت گفت: با افتتاح این شش ایستگاه که پنج‌تای آن در محل‌های جدید افتتاح خواهد شد، شمار ایستگاه‌های آتش‌نشانی پایتخت به ۱۰۰ خواهد رسید که برنامه داریم تا پایان سال ۹۲ این تعداد را به ۱۲۰ ایستگاه برسانیم.

به گزارش ایسنا، همزمان با روز آتش‌نشان بیش از هزار تن از آتش‌نشانان پایتخت به همراه مدیرعامل و معاونان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید بیعت کرده و نماز مغرب و عشا را به امامت سیدحسن‌خمینی اقامه کردند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.