مدیران جبهه های دفاع مقدس، الگوهای مدیریت جهادی اند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه مدیریت جهادی، مدیریت زاییده شده در دوران جهاد در کشور است، گفت: مدیران جبهه های دفاع مقدس الگوهای مدیریت جهادی اند.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر ویژه ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر دکتر ˈسید حسن فیروز آبادیˈ در جمع مقامات لشکری با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا و نام گذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ، افزود: اسلام انسان را به عنوان خلیفه خدا و قابل پرورش تا حد اعلای انسانیت و قابل رشد می شناسد و اقتصاد را در خدمت عبودیت و رشد و پرورش انسان می خواهد. حکومت را هم برای رشد و پرورش انسان می خواهد، بنابراین فرهنگ به عنوان زیربنا، باید مورد توجه همه بخش ها قرار بگیرد.

وی افزود: عزم ملی که مقام معظم رهبری فرمودند، اول فرهنگ را شکل می دهد، بعد این فرهنگ ناب اسلامی که با عزم ملی شکل می گیرد، اقتصاد اسلامی را تحقق می دهد، عزم ملی که از مرتبه اول عنایت حضرت پروردگار را می خواهد و خدای متعال به این ملت عنایت کند.

عضو شورای عالی امنیت ملی کشور گفت: روحانیت بیش از پیش بایستی مشوق مردم برای ورود به صحنه فرهنگ و مبارزه با فساد شود. آموزش و پرورش، آموزش عالی باید متون و کتاب هایشان را با این نگاه متحول کنند. هنرمندان، شاعران، فیلم سازان، گویندگان، همه بایستی که بیندیشند تا چگونه در عزم ملی اثر بگذارند.

دکتر فیروزآبادی تاکید کرد: مدیران جبهه های جنگ در همه سازمان های دولتی و در همه بخش های جامعه، مدیریت جهادی می کنند، مگر اینکه مانع آن ها بشوند. حرکت حضرت امام خمینی (ره) اسوه مدیریت جهادی در تاریخ معاصر است و مدیریت و رهبری حضرت امام خامنه ای در این مدت و مدیریت ایشان در مدت ریاست جمهوریشان باید مطالعه و تدوین شود و شاخص های آن بیرون آورده شود.

دکتر فیروزآبادی ادامه داد: ما دو اسوه مهم مدیریت جهادی در کشور داریم، که در جلو چشم همه ملت است، ما در نیروهای مسلح هم مبانی حرکتمان باید همین ها باشد، ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ، این یک شعار جاودانه است برای انقلاب اسلامی و همیشه بردار حرکت انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ما بایستی شاخص هایش را تعریف کنیم در همه برنامه هایمان بیاوریم و بر مبنای آن حرکت کنیم.

وی افزود: خدای متعال وعده کرده که از مومنین حمایت کند، دفاع کند، خداوند متعال فرموده است که با جماعت هستیم یعنی با عزم ملی هستم، برکت می دهم، روح اولیای بزرگ خدا ملت ایران را یاری می کند، شهدا حامی و یار این ملت هستند و از همه مهم تر ما چهارده معصوم (ص)پاک را هادی و حامی خودمان داریم که در دنیا و آخرت ما را شفاعت می کنند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.