مدیرعامل تراکتورسازی استعفا داد

۳۰م آذر ،

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز به دنبال ناکامی این تیم در مسابقات جام حذفی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش ممتازنیوز، ساعاتی پس از حذف تیم تراکتورسازی از مسابقات جام حذفی خبر استعفای محمدحسین جعفری روی خروجی پایگاه اینترنتی این باشگاه قرار گرفت.

جعفری با انتشار یافتن بیانیه‌ای از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی تبریز کناره گیری کرده که در آن آمده است: در طول حضور ۲٫۵ ساله‌ام به عنوان فرزند دیار غیور آذربایجان سعی در افتخارآفرینی برای مردم مهربان و طرفداران تراکتورسازی داشته‌ام اما امروز احساس می‌کنم که گفته مجری خوب صداوسیما آقای ساعی صحیح و بجاست که بعد از اتمام بازی داماش – تراکتورسازی در جام حذفی گفتند: “به اندازه کافی صداوسیما و پایگاه اینترنتی‌ها سکوت کرده‌اند و به مدیرعامل فرصت داده‌اند…”.

بله، من قبول دارم که اگر پنالتی زن خوب می‌آوردم و یا دیوار دفاعی خوبی آماده حضور در میدان داشتم تراکتورسازی حتما برنده این بازی بود و به هر حال مسئولیت حذف تیم پر قدرت تراکتورسازی از جام حذفی را می‌پذیرم و عذرخواهی می‌کنم.

بنده تا زمانی که فکر می‌کردم بودنم مفید و موثر است با مشکلات جنگیدم اما حالا که به نقل از نماینده صداوسیما، مشکل بنده‌ام دیگر نمی‌خواهم با بودنم سبب تضعیف تیم پرقدرت و محبوب تراکتورسازی باشم که مطمئنم یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر بوده و خواهد بود.

از خدای منان آرزومندم با حضور مدیری با قدرت و توانمند که در خطه آذربایجان هم کم نیست روند رو به رشد تیم تراکتورسازی همچنان ادامه یابد؛ و وجدانم راحت است چراکه همه داشته‌هایم را وقف تراکتورسازی، هواداران و شادی مردم کردم.

از تمامی هواداران عزیز تراکتورسازی که جعفری را تاکنون حمایت کرده و مشوق او برای مبارزه با مشکلات و ارتقای جایگاه تراکتورسازی در فوتبال ایران بوده‌اند سپاسگزارم و از آنها حلالیت می‌طلبم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.