مدیرعامل جدید شستا مشخص شد

به گزارش شبکه ایران، “محمدرضا حیدری ملایر”  که سابقه نمایندگی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران را در کارنامه کاری خود دارد و طی سال های گذشته در تعداد قابل توجهی از شرکت های  تولیدی و صنعتی عضو و یا رئیس هیات مدیره بوده است ، جایگزین محمد “علی یزدان جو” در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) شد.
بنابراین گزارش ، معاون مالی و اداری شرکت سرمایه گذاری ملی ایران، مدیر عامل شرکت کارخانجات پلاسکوکار، مدیر عامل شرکت کارخانجات تولیدی تهران، مدیر کل مجامع و مالکیت سهام و امور ویژه و همچنین معاون مالی و اداری بنیاد مستضعفان و جانبازان، مدیر عامل شرکت کارخانجات سیمان شمال و مدیر عامل هلدینگ سیمان تامین اجتماعی و سیمان فارس و خوزستان از جمله مسئولیت های قبلی حیدری ملایر است. گفتنی است شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از شرکت های زیرمجموعه بانک ملی ایران است.
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) که  در اجرای تبصره ۵۰ قانون بودجه سال ۱۳۵۷ کل کشور به منظور سرمایه گذاری و مشارکت از محل ذخایر سازمان تامین اجتماعی و تحصیل سود به نحوی که با توجه به نرخ تورم ، حداقل ارزش واقعی ذخایر سازمان حفظ گردد و همچنین تسهیل در تصمیم گیری و ایجاد منابع مالی جدید در قالب بازده سرمایه گذاری در جهت تامین امکانات مورد نیاز برای ایفای مسئولیتها ، تعهدات بیمه ای و حقوق بازنشستگان مشمول سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۶/۱/۱۳۶۵ تاسیس شد.
همچنین از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خبر می رسد که مسئولان از عملکرد فعلی صندوق بازنشستگی کشوری رضایت ندارند و احتمال جایگزینی مدیرعامل آن جدی است.

گفته می شود یکی از دلایل این نارضایتی ، گماردن برخی از نزدیکان قالیباف در شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی است. 


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.