مدیرعامل رایتل: تماس تصویری قطع نمی‌شود

۱۷اردیبهشت،

مدیرعامل رایتل خبرها مربوط به قطع امکان تماس تصویری این اپراتور را تکذیب کرد و گفت: امکان مکالمه تصویری همچنان بر روی سیم کارت های رایتل وجود دارد.
غلامرضا قاسمی ˈ در پی انتشار یافتن مطالبی در بعضی رسانه ها مبنی بر قطع امکان تماس تصویری رایتل، اعلام کرد: این خبر صحت ندارد و این امکان به عنوان یکی از ویژگی های منحصر به فرد نسل سوم تلفن همراه به مشترکان رایتل ارایه خواهد شد.
وی با بیان این که توسعه نسل سوم تلفن همراه یکی از مظاهر توسعه تکنولوژی در کشور است، افزود: آنچه ما از همه نهادها و ارگان ها در مسیر توسعه این تکنولوژی توقع داریم، همیاری و همگامی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات است.
به گزارش روابط عمومی رایتل ،قاسمی در ادامه تصریح کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردیم، خانواده رایتل و سیاستگذاران این اپراتور نسبت به مسائل فرهنگی پیش روی این اپراتور توجه دارند و نهایت تلاش خود را در پیشبرد اهداف رایتل به کار خواهند بست.
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.