مدیرعامل سایپا چگونه تغییر کرد

مدیرعامل سایپا چگونه تغییر کرد

به گزارش دنیای خودرو به نقل از ایسنا ، حدود یک ماه پیش بود که برای اولین بار اخباری مبنی بر خروج پوستین‌دوز از سایپا در رسانه‌ها منتشر شد. در آن زمان گفته می‌شد که مقصد بعدی وی پس از خروج از سایپا، شرکت ملی صنایع مس ایران خواهد بود. رسانه‌ها حتی زمان تودیع و معارفه آن را نیز اعلام کرد بودند.

با این حال با گذشت چند روز خبری نشد و برخی اخبار غیر رسمی حتی از منتفی شدن حضور پوستین‌دوز در شرکت ملی صنایع مس ایران و احتمال باقی ماندن وی در مدیرعاملی سایپا حکایت داشت.

پس از آن برای چند روز این موضوع مسکوت ماند تا آنکه به یکباره خبر مراسم تودیع و معارفه پوستین‌دوز در روز چهارشنبه مخابره شد؛ به‌گونه‌ای که صبح روز یکم شهریور، وی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به عنوان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران معارفه و بعدازظهر همان روز نیز در شرکت سایپا تودیع شده و سعید مدنی که حدود دو سال پیش توسط پوستین‌دوز به پارس خودرو آمده بود، رسما جانشین وی شد.

مدنی پیش از انتصاب به سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا، سمت‌هایی همچون مدیرعاملی و قائم مقامی پارس خودرو، ریاست هیات مدیره ایندامین سایپا را در کارنامه داشته است. وی در گذشته عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا نیز بوده است.

پوستین‌دوز نیز که در دوره مدیریت احمد قلعه‌بانی در سایپا مدیرعامل امداد خودروی سایپا بود، در دوره مدیریت مهرداد بذرپاش به شرکت سایپا یدک منتقل و به عنوان رئیس هیات مدیره این شرکت منصوب شده بود. وی در سال ۱۳۷۴ به عنوان مدیر منابع انسانی پارس خودرو و از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۵ به سمت مدیر توسعه مدیریت در این شرکت فعالیت داشته است. وی اردیبهشت ۱۳۸۵ مدیرعامل امداد خودرو سایپا و در سال ۱۳۸۹ به مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا منصوب شده بود.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.