مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از فرودگاه های کرمان بازدید کرد

۲۹م اسفند ،

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، ˈمحمود رسولی نژادˈ با حضور در فرودگاه سیرجان از برج مراقبت پرواز، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی، فنی، سوختگیری، کمک ناوبری، محوطه، حوزه اداری و یگان های سپاه و پلیس این فرودگاه بازدید کرد.

وی در این بازدید دربارهٔ اعزام ماموران ایمنی و آتش نشانی از مرکز استان به فرودگاه های تابعه، گفت: با تعامل و هماهنگی با شهرداری و آموزش لازم می توان از خدمات شهرداری برای خدمات دهی مطلوب در فرودگاه ها بهره برد و باید با ارایه آموزش در محل فرودگاه ها از سوی اداره کل ایمنی و آتش نشانی پشتیبانی انجام شود.

رسولی نژاد در ادامه سفرش به استان کرمان به رفسنجان رفت و از سطوح عوامل پروازی فرودگاهی این شهرستان بازدید کرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از طریق پروازی به فرودگاه مرکز استان وارد شد و از میدان تازه احداث ورودی، برج مراقبت، سطوح عوامل پروازی، جاده حفاظتی، ایستگاه های هواپیمایی، ایستگاه ایمنی و آتش نشانی، دفتر پیام های هوانوردی و نیز اداره مهندسی ارتباطات و ناوبری بازدید کرد.

وی خواستار ادامه تعامل، حفظ سلسله مراتب اداری و پیشبرد امور با همراهی و استفاده از نظرات سازنده و موثر شد.

وی از چند تن از مسوولان اداره کل فرودگاه های استان کرمان و شهردار کرمان در همراهی فرودگاه کرمان برای احداث میدان فرودگاهی و گسترش فضای سبز بالغ بر ۱۵ هکتار با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

رسولی نژاد همچنین از برگزاری آزمون استخدامی شرکت فرودگاه های کشور در شش ماه ابتدای سال ۹۲ خبر داد.ک/۱

۷۴۴۰/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.