مدیرعامل مخابرات از پیشنهاد افزایش ۱۲درصدی دوباره تعرفه ها خبر داد

۳۱اردیبهشت،

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تغییر در نرخ و تعرفه مخابراتی در سال ۹۲ را منوط به تصویب مراجع ذیربط دانست و گفت: در این ارتباط افزایش ۱۲ درصد برای افزایش تعرفه ها پیشنهاد شده است.
 
ˈمظفر پوررنجبرˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در سمنان افزود: این افزایش نرخ سال قبل پیشنهاد شده بود که شامل تعرفه ها و آبونمان تلفن ثابت و سیار است.
 
وی با بیان این که سال قبل چهار درصد از این پیشنهاد عملیاتی شد، گفت: در سال ۹۲ باید هشت درصد بقیه این تعرفه ها اعمال شود.
 
وی پوشش تلفن های ثابت و موبایل را در کشور بسیار مطلوب خواند و گفت: پوشش مجموع تلفن ثابت و سیار در کشور تقریبا ۱۰۰ درصد است.
 
پوررنجبر گفت: پوشش تلفن همراه در جاده های کشور نیز بالای ۹۰ درصد است و افزایش آن به ۱۰۰ درصد در برنامه مخابرات قرار دارد.
 
وی استفاده از تکنولوژی تازه در شبکه مخابرات کشور و ساماندهی سازمانی کشوری و استانی از برنامه ها و اولویت های سال ۹۲ دانست.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات توسعه استفاده از سامانه های اس ام جی را از اهداف این شرکت بیان کرد و گفت: تاکنون استفاده از این سامانه در سه استان فارس، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی اجرا شده است.
 
وی گفت: با استفاده از این تکنولوژی بهره گیری از سامانه چند رسانه ای نیز در اختیار مشترکان قرار می گیرد و توسعه آن در تمامی استانها از اهداف این شرکت است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات با هدف افتتاح ۳۷ پروژه مخابراتی به سمنان سفر کرده است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.