مدیرعامل نوکیا به ماکروسافت خدمت کرد؛ ۲۵میلیون دلار پاداش گرفت!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

"استیفن ایلاپ"( Stephen Elop) مدیرعامل اسبق نوکیا که برای حضور در بازار جهانی تلفن همراه مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود می‌دید، این روزها دلایل فراوانی برای شادمانی دارد. این طور که روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده است، مدیرعامل اسبق نوکیا در جریان فروش مرکز تولید تلفن‌های همراه نوکیا به شرکت مایکروسافت بیش از ۲۵ میلیون دلار پاداش می‌گیرد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پاداش ۲۵ میلیون دلاری آقای ایلاپ شامل حقوق وی، مشوق‌های مدیریتی و سهام نوکیا می‌شود که این اعداد و ارقام مربوط به آن‌ها در مجموع از ۲۵ میلیون دلار فراتر می‌رود. شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که ۷۰ درصد این رقم را پرداخت می‌کند و مابقی را هم نوکیا می‌پردازد.
 
به دنبال فروش مرکز تولید تلفن‌های همراه نوکیا به مایکروسافت، ایلاپ از پست مدیریتی خود برای تمام بخش‌های شرکت نوکیا کناره‌گیری کرده است و هم‌اکنون فقط مدیریت مرکز تولید تلفن‌های همراه این شرکت فنلاندی را برعهده دارد.
 
او تا زمان به اتمام رسیدن قرارداد بین نوکیا و مایکروسافت در این سِمت باقی می‌ماند و قرار است که پس از آن مدیریت مرکز توسعه و گسترش دستگاه‌های مایکروسافت را برعهده بگیرد.
 
پرداخت این دستمزد و پاداش بسیار به مدیرعامل اسبق نوکیا در حالی صورت می‌گیرد که او تنها ۳ سال مدیریت شرکت نوکیا را در دست داشت. زمانی که او سه سال قبل به شرکت نوکیا پیوست، ۶٫۲ میلیون دلار از این شرکت دریافت کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.