مدیرکل دفتر امور انتظامی وزارت کشور منصوب شد

فروردین ۱۴۰۳

وزیر کشور طی حکمی ، سردار علیرضا مسکنی را به عنوان مدیر کل تازه دفتر امور انتظامی وزارت کشور منصوب کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی طی حکمی، سردار علیرضا مسکنی را به سمت مدیر کل تازه دفتر امور انتظامی وزارت کشور منصوب کرد.
 
متن کامل حکم به شرح ذیل است:
 
نظر به مراتب تعهد، درایت و تجارب ارزشمند و بنا به پیشنهاد معاون امنیتی، انتظامی به سبب این حکم جنابعالی را به سمت مدیر کل دفتر امور انتظامی منصوب می نمایم.
 
برنامه‌ریزی برای تامین و حفظ نظم عمومی و ارتقاء آن، بررسی و آسیب شناسی مسائل انتظامی، بررسی و اظهار نظر کارشناسی در خصوص طرح ها و برنامه های نیروی انتظامی در بخش انتظامی و تهیه و تدوین بودجه، توسعه و آموزش نظم تهیه شاخص ها و معیارهای اندازه گیری نظم، پویا سازی واحدهای ذیربط از جمله اموری است که انتظار دارد با استعانت از درگاه ایزد سبحان و در راستای برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید از طریق برنامه ریزی مناسب و شایسته نسبت به پیگیری و تحقق آن تلاش و اهتمام نمایید.
 
توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ” مدظله العالی” در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
 
عبدالرضا رحمانی وزیر کشور
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.