مدیرکل زندان‌های کردستان تاکید کرد: ضرورت توجه جدی به سرمایه‌های انسانی در زندان‌ها

3527.jpg

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: نیروهای انسانی سرمایه‌های ارزشمند جامعه ما هستند، که باید برای ارتقاء سطح آگاهی و انگیزه آنان از هیچ کوششی دریغ نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا) ـ منطقه کردستان، اسدالله گرجی‌زاده در مراسم معارفه ریاست جدید زندان بانه که با حضور رییس دادگستری، اعضای شواری اسلامی شهر، اعضای انجمن حمایت زندانیان و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: نیروهای انسانی سرمایه‌های ارزشمند جامعه ما هستند، که باید برای ارتقاء سطح آگاهی و انگیزه آنان از هیچ کوششی دریغ نشود.

وی لزوم توجه جدی به سرمایه های انسانی در زندان‌ها را خواستار شد و افزود: با توجه به شرایط خاص و ویژه شغل زندانبانی می طلبد که مدیران با برنامه ریزی و خلاقیت و اهمیت دادن به این سرمایه های ارزشمند زمینه را برای خدمت صادقانه و دلسوزانه فراهم کنند.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان بیان کرد: نیروی انسانی متخصص و دانش مدار جز دارایی‌های یک سازمان به حساب می آید که می‌تواند نقش اساسی در رشد و توسعه سازمان ایفا کنند.

اسدالله گرجی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی ما توجه و خدمت به مددجویان و خانواده آنان در چهارچوب دستورالعمل‌های سازمانی است، که خوشبختانه توانسته‌ایم رضایت خاطر گروه‌های هدف و مخاطبین خود را فراهم آوریم.

وی در پایان اجرای برنامه های فرهنگی را اساس و محور اصلاح و تربیت خواند و یادآور شد: ما معتقدیم که علل اصلی وقوع جرم در جامعه ضعف برنامه های فرهنگی است که باید با تقویت فرهنگ و آگاهی مردم کاهش یابد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.