مدیری برای تلفن همراه شما +دانلود

۳۱فروردین۱۳،

برای آنکه تلفن همراهتان مدت بیشتری توان کار کردن داشته باشد باید یک مدیر خوب برای آن انتخاب کنید. استفاده از نرم افزارهای مدیریت با قابلیت های متفاوت بهترین گزینه های شما پیش روی شما می باشند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، همیشه بودن یک مدیر مدبر در مجموعه کاری برای تمام کارمندان، روند پیشرفت شرکت و درآمد مفید است. در صورتی که یک مجموعه به درستی مدیریت گردد بازده نیز به اوج خود خواهد رسید.

در تلفن های همراه نیز سیستم مدیریت نقش اساسی را ایفا می کند. اگر تلفن شما توانایی انجام کارهای مختلف را داشته باشدمی تواند مصرف کمتر با بازده بیشتر را به همراه خود اورد.

نرم افزار”Task Manager EX PRO” یک مدیر کامل برای کسانی است که از تلفن های همراه آندروید استفاده می کنند. این نرم افزار به راحتی تمامی فعالیت های تلفن همراهتان را کنترل می کند.

این نرم افزار تمامی برنامه های باز را به شما نشان می دهد و شما امکان آن را دارید تا میزان رم در حال مصرف را ملاحظه کنید. برنامه ها بر طبق یک روال دقیق کارشان را انجام می دهند. در صورتی که قصد بستن یک برنامه را داشته باشید به راحتی از این نرم افزار به آن دسترسی خواهید داشت.

این نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود کنید.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.