مدیر ارشد گروه موبایلی سامسونگ برکنار شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

"کوین پکینگهام"(Kevin Packingham) که در اتفاقات رسانه‌ای مختلف انواع گوشی‌های هوشمند و فبلت‌های سری Galaxy سامسونگ را معرفی می‌کند، به فعالیت خود در این شرکت کره‌ای پایان داد که البته سبب کناره‌گیری او از این شرکت بزرگ الکترونیکی هنوز مشخص نشده است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سه‌شنبه هفته قبل برای اولین بار خبر جدایی پکینگهام به عنوان عالی‌ترین مقام گروه تولیدکننده دستگاه‌های موبایلی سامسونگ داخل این شرکت پیچید و پس از گذشت چند ساعت مشخص شد که او به فعالیت خود در سامسونگ پایان داده است.
 
"آشلی ویمبرلی"(Ashley Wimberly) سخنگوی گروه Samsung Mobile به درستی توضیح نداد که این عدم همکاری به صورت داوطلبانه صورت گرفته یا وی اخراج شده است. او در این خصوص بیانیه زیر را صادر کرد:
 
«"کوین پکینگهام" از گروه تولیدکننده دستگاه‌های موبایلی سامسونگ خارج شده است. ما از فعالیت‌های کوین سپاسگزاریم و آرزو می‌کنیم در فعالیت‌های آتی خود موفق باشد».
 
پکینگهام در عرضه مدل‌های مختلف سری گوشی‌های هوشمند Galaxy سامسونگ نقش کلیدی برعهده داشت و از مهم‌ترین محصولاتی که او روانه بازار کرد می‌توان به Galaxy S III اشاره کرد. او همچنین مذاکرات موفقیت آمیزی با شرکت‌های مخابراتی آمریکایی داشت تا بتواند این محصول را هرچه موفق‌تر وارد بازار کند و امکان رقابت تنگاتنگ آن با گوشی هوشمند iPhone 4S اپل را فراهم آورد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.