مدیر مجموعه ورزشی انقلاب: برداشتن فنس‌های اطراف آکادمی ملی المپیک دستور وزیر ورزش بود

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > مدیریت ورزش – ایسنا نوشت:

مدیر مجموعه ورزشی انقلاب ، برداشتن فنس‌های اطراف آکادمی ملی المپیک را دستور مستقیم محمد عباسی عنوان کرد.
روح الله فقیهی دربارهٔ برداشتن فنس‌های اطراف آکادمی ملی المپیک، اظهار کرد: برداشتن فنس‌های اطراف آکادمی ملی المپیک دستور مستقیم آقای عباسی بود، چرا که وسعت مجموعه ورزشی انقلاب ۸۴ هکتار است و ۴۸ بهره‌بردار دارد و قسمت‌های مختلف آن طبق قانون و مصوبه هیات مدیره با مزایده و مناقصه در اختیار اشخاص خصوصی و دولتی قرار می‌گیرد. فدراسیون‌ها نیز در این مناقصه شرکت می‌کنند و اجاره ساختمان‌هایی که به آنها داده می‌شود را پرداخت می‌کنند، اما آکادمی و کمیته ملی المپیک چندین سال است نه قرارداد امضا می‌کنند و نه پول آب، برق و گاز خود را پرداخت می‌کنند و فنس‌هایی که اطراف آن کشیده بودند نیز راه ورودی مجموعه را بسته بود. همچنین آنجا برای خودشان انتظامات و حراست فیزیکی گذاشتند در حالی که چندین بار توافق کردیم راه را باز کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز من در جریان اتفاقی که افتاده نیستم ، تنها می‌دانم که شب قبل آقای عباسی تماس گرفت و دستور داد جهت سهولت تردد مردم فنس‌ها برداشته شود و همه یکپارچه شده و زیر مجموعه، مجموعه ورزشی انقلاب قرار بگیرند. البته یک سال پیش خود من نامه‌ای به مسئولان آکادمی و کمیته ملی المپیک ارسال کردم مبنی بر این که مجموعه ورزشی انقلاب کاربری متفاوت دارد، متعلق به تمام مردم است وقتی تکه تکه فنس می‌کشید سبب می‌شود دسترسی مردم به راه‌ها و اماکن محدود شود.
وی در پایان بیان کرد: در کل این موضوع‌ها مربوط به سیاست‌های کلان و تعاملات کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان است و ما تنها مجری دستورات هستیم. بنابراین برای توضیحات بیشتر می‌توانید با خود آقای عباسی صحبت کنید.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.