مدیر نوکیا در برابر آماج حملات سهامداران: از تغییر خبری نیست!

۱۷اردیبهشت،

استفان الوپ در جلسه سهامداران با تاکید بر ادامه راه، گفت از تغییر در نوکیا خبری نیست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، ظاهرا کمپانی فنلاندی هنوز با ویندوز فون ، خوش بوده و دلش نمی خواهد از مایکروسافت دست بردارد.
این موضوع در کنار ضرر ۱۹۶ میلیون دلاری فصل اول سبب شد تا در جلسه سهامداران، آماج حملات منتقدان قرار گیرد اما با خونسردی اعلام کرد خبری از تغییراتی که سهامداران مد نظر شان است، نخواهد بود.
استفان الوپ مدیر اجرایی در میتینگ سالیانه با خونسردی از ویندوز فون روی گوشی های کمپانی تحت مدیریت اش طرفداری کرد. وی گفت لومیا و ویندوز فون بهترین راهی است که آنها می توانند بروند.
هانو ویرتانن یکی از سهامداران گفت جاده ای که شما انتخاب کرده اید به سوی جهنم می رود و باید فورا راه خود را تغییر دهید. وی پرسید آیا از عواقب آنچه انجام می دهید آگاهید؟
نوکیا صراحتا نشان داده که خبری از نقشه بی Plan B در صورت بروز بحران و شکست ویندوز فون، خبری نیست و تمام تمرکز خود را روی پلتفورم ویندوز فون کرده است.
به هر حال نارضایتی سهامداران از قبل بسیارتر شده و بعضی پیشنهاد ورود به بازارهای ارزان قیمت با گوشی های کم هزینه و خریداران تازه را ارائه دادند.
یک مشاور نیز پیشنهاد داد تا نوکیا به سوی آندروید گوگل چرخش کند تا با تغییر استراتژی، نوکیا نجات یابد، چرا که اگر قرار بود با مایکروسافت، پرواز کند، تا به حال این اتفاق رخ داده بود.
وضعیت مریض گونه سهام نوکیا در بازار، حال و روز خوشی ندارد و از طرف دیگر، بعضی سهامداران کاملا نا امید نشده اند.
فروش بسیار خوب سری لومیا، کمی از آلام سهامداران کاسته اما سبب نشده تا خیالشان کاملا از بابت فروش کلی، راحت شود. نوکیا توانسته هزینه های خود را کاهش دهد اما به مطلوب خود نرسیده است.
سه شنبه هفته آینده عرضه تلفن های ارزان قیمت نوکیا آغاز خواهد شد و در اواخر ماه جاری، نوکیا گوشی بسیار قدرتمند خود لومیا ۹۲۸ که ظاهرا EOS نام گرفته را معرفی خواهد کرد که دوربین PUreview  با بیش از ۴۱ مگاپیکسل داشته و یکی از مانورهای بزرگ نوکیا در آینده خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.