مدیر کل امور بین الملل: استکبار جهانی از حکومت مردم سالاری دینی هراسان است

۲۷م اسفند ،

502-5.jpg

مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی از حکومت مردم سالاری دینی هراسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، شیخ الاسلام در همایش حمایت از مردم مظلوم بحرین در بروجرد، افزود: طی ۳۴ سال قبل دشمنان تلاش کرده که از گسترش اسلام جلوگیری کنند و در این ۳۴ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی راه پر از موفقیتی را پیموده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی که قرار بود بزرگ شود کوچک‎تر شده و در داخل و خارج دچار ذلت شده است، اظهار کرد: استکبار جهانی از حکومت مردم‎سالاری دینی هراسان بوده و در صدد شکست آن است.

مدیر کل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان اسلام و قرآن از نفوذ روز افزون انقلاب اسلامی در کشورهای جهان وحشت دارند زیرا امریکا و اسرائیل را در منطقه بسیار ذلیل و کوچک کرده‌ایم.

شیخ الاسلام با اشاره به اینکه یک حرکت عظیم الهی که انقلاب بحرین جزئی از آن بوده در منطقه به راه افتاده که تلاش استکبار جهانی سرکوب آن است ، ادامه داد: انقلاب اسلامی ملت بحرین نیاز به حمایت و پشتیبانی ملت‎های مسلمان دارد که ایران اسلامی در این زمینه همیشه پیش قدم بوده است.

شیخ الاسلام افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی در بعد داخلی و خارجی دستاوردهای بسیار بزرگ و شگفت آوری داشته است.

وی اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت ملت غیرتمند ایران در برابر رژیم طاغوت در طول ۳۴ سال قبل در برابر قدرتهای سلطه گر جهانی درس بزرگی به ملتها بخصوص به کشورهای مسلمان دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.