مدیر کل زندانهای هرمزگان: اجرای دقیق و صحیح قانون از فساد جلوگیری می‌کند

مدیر کل زندانهای استان هرمزگان گفت: رفتار بر اساس اصول و مقرارت و اجرای دقیق قانون موجب جلوگیری از فساد اداری و قانونمندی و التزام به رعایت آیین‌نامه موجب سلامت اداری می‌شود.

به گزارش ایسنا – منطقه خلیج فارس، اکبر سلیمانی با بیان اینکه زیاده‌خواهی و خود بزرگ‌بینی آفتی برای کارکنان است، افزود: با ارتقای اخلاق معنوی و تقویت و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش می‌توان بر مشکلات غلبه کرد.

وی با بیان اینکه زندان محیطی آسیب‌پذیر است، ادامه داد: باید کار زندانبانی با حساسیت و ظرافت دنبال شود تا از بروز هرگونه چالش و آسیب جلوگیری شود. نیروی انسانی مهمترین رکن زندان است که بر حفظ آن در پست‌های سازمانی باید توجه خاصی صورت گیرد.

مدیر کل زندانهای هرمزگان همچنین بر ضرورت حفظ نظم و امنیت در زندانها تاکید و اظهار کرد: تنها با گسترش و تامین نظم و امنیت می‌توان برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را اجرا کرد.

سلیمانی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از زندانهای استان هرمزگان افزود: زیرساختهای مناسبی برای زندانبانی اسلامی در استان مهیا شده است و باید از این امکانات برای بازگشت آبرومندانه مددجویان به جامعه نهایت استفاده و بهره را برد.

وی ضمن تقدیر از تعامل خوب و سازنده مراجع قضایی با مجموعه زندانها، بر ضرورت طبقه‌بندی زندانیان تاکید کرد و یادآور شد: زندانیان باید با رعایت تمامی مسایل و با توجه به فضای فیزیکی، طبقه‌بندی شوند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.