مذاکرات برای بازگشت خلعتبری ادامه دارد/ ۳ بازیکن تازه به اردوی سپاهان اضافه شدند

فروردین ۱۴۰۳


 محمد‌رضا خلعتبری چندی پیش با عقد قراردادی به باشگاه عجمان امارات پیوست.

در همین راستا و با توجه به نامگذاری لیگ باشگاه امارات به نام خلیج ع ر ب ی حضور بازیکنان ایرانی در این کشور ممنوع اعلام شد. به همین خاطر مسئولان سپاهان مذاکراتی با این باشگاه داشتند تا شرایط بازگشت محمد‌رضا خلعتبری به تیم خود را فراهم کنند.

رسول خوروش سرپرست تیم فوتبال سپاهان قبل از سفر به امارات با مسئولان عجمان در این کشور مذاکراتی را انجام داد اما این صحبت‌ها نتیجه‌ای نداشت، البته رسول خوروش همچنان پیگیر این مسئله است و با مذاکره با مسئولان عجمان قصد بازگرداندن خلعتبری را به سپاهان دارد.

*تیم فوتبال سپاهان برای برگزاری اردوی آماده‌سازی در اسلوونی به سر می‌برد

سه بازیکن سپاهان صبح امروز به اردوی سپاهان اضافه شدند. شجاع خلیل‌زاده، امید ابراهیمی و قاسم دهنوی سه بازیکنی می باشند که صبح امروز پس از سفر به ترکیه از آنجا به اسلوونی رفتند.

شجاع خلیل‌زاده به تازگی با سپاهان قراردادی بسته است. امید ابراهیمی دو روز پیش قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد و قاسم دهنوی به سبب محرومیت نتوانست از ابتدا در اردوی تیم خود شرکت کند. سپاهان امشب در دیداری دوستانه از ساعت ۲۰٫۳۰ به وقت ایران به مصاف دینامو زاگرب کرواسی می‌رود که در صورت صلاحدید کادر فنی این سه بازیکن به میدان می‌روند.

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.