مذاکره تلفنی رییس مجلس شورای اسلامی با رییس مجلس اردن

۲۷ آبان ،

دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه رایزنی‌های پارلمانی با همتایان منطقه‌یی و بین‌المللی خود درباره‌ی حوادث اخیر در غزه بعدازظهر امروز شنبه (۲۷ آبان ماه) با طاهر المصری، رییس مجلس اردن تلفنی مذاکره کرد.

به گزارش تفسیری ایسنا، رییس مجلس شورای اسلامی در این مذاکره ضمن محکومیت شدید حملات گسترده‌ی رژیم صهیونیستی به غزه، گفت: اقدامات سبوعانه رژیم صهیونیستی در هجوم همه جانبه از راه دریا، زمین و هوا علیه مردم بی پناه غزه حاکی از اوج انزوای سیاسی این رژیم منحوس است.

وی همچنین گفت: مردم مظلوم غزه و فلسطین امروز بیش از هر وقت دیگر، به کمک و حمایت مردم کشورهای جهان اسلام نیاز دارند.

دکتر لاریجانی در پایان خواستار انجام اقدامات عملی در زمینه حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه شد.

در ادامه این مذاکره طاهر المصری، رییس مجلس اردن با اظهار تاسف از آغاز مجدد حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه، گفت: امروز، شرایط بسیار خطرناک تر از قبل برای مردم فلسطین در جریان است که نیاز به حمایت و اهتمام جدی کشورهای اسلامی از آرمان فلسطین دارد.

طاهر المصری گفت: مقامات عالی رتبه کشور اردن همگام با سایر کشورهای مسلمان تلاش‌های وافری را برای جلوگیری از سیاست یهودی سازی قدس شریف از سوی رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند.

رییس مجلس اردن در پایان خواستار تشریک مساعی کشورهای اسلامی در مقابله با سیاست‌های تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در منطقه شد.

به گزارش تفسیری ایسنا، رییس مجلس شورای اسلامی طی دو روز قبل مذاکرات تلفنی با همتایان خود در سایر کشورهای اسلامی و همچنین دبیرکل اتحادیه بین‌ المجالس جهانی و دبیرکل بین المجالس اسلامی درباره‌ی محکومیت جنایت رژیم اشغالگر قدس در غزه انجام داده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.