مراسم اربعین ارتحال آیت‌الله انواری در مسجد نور برگزار می‌‌شود

۱۴م آذر ،

مراسم اربعین ارتحال عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین انواری (رحمه‌الله علیه) از پیشگامان انقلاب اسلامی و یاوران صدیق حضرت امام خمینی(رحمه‌الله علیه)، بعد از ظهر روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ فراخوانی اعلام کرد: مراسم اربعین ارتحال عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین انواری (رحمه‌الله علیه) از پیشگامان انقلاب اسلامی و یاوران صدیق حضرت امام خمینی(رحمه‌الله علیه)، پنج‌شنبه ۹۱/۹/۱۶ از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۵:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آورده است:

چهل روز از ارتحال جانسوز عالم وارسته و مجاهد نستوه آیت‌الله انواری می‌گذرد و در پنج‌شنبه این هفته «شانزدهم آذرماه » مطابق با بیست ویکم محرم‌الحرام ، مراسم بزرگداشتی در رثای این عالم جلیل‌القدر با حضور مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و علمای اعلام، روحانیت معظم و ائمه محترم جماعات، طلاب علوم دینی و جمعی از علاقه مندان به ایشان در مسجد نور منعقد می‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه:

آن روحانی دانشمند و فرزانه که سال‌های طولانی از عمر شریف و بابرکت خود را در مبارزه‌ی با رژیم طاغوت گذرانید و قریب به سیزده سال را در زندان‌های ستمشاهی سپری کرد و به راستی که از مصادیق بارز “السابقون” در همراهی با امام راحل عظیم‌الشأن و نهضت اسلامی از آغاز تا پیروزی بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه ضمن عرض تسلیت مجدد این ثلمه بزرگ و ارتحال این عالم ربانی؛ از عموم مردم شریف تهران، امت حزب‌الله، علما و روحانیون و طلاب علوم دینی و ائمه محترم جماعات دعوت می‌کند تا با حضور پرشور وانقلاب خود در این مراسم ضمن طلب غفران الهی برای روح ملکوتی ایشان ،از مقام شامخ علمی و مبارزاتی آیت‌الله محی‌الدین انواری تجلیل نمایند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.