مراسم بزرگداشت روز مباهله در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برنامه‌های حرم مطهر را اعلام نمود و از برگزاری ویژه‌برنامه‌ای به‌مناسبت روز مباهله خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح برنامه‌های حرم مطهر پرداخت و گفت: همه روزه، سخنرانی‌ها و مداحی‌های عصرگاهی، پیش از نماز مغرب و عشا، ساعت ۱۶:۳۰ و بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برقرار است.

به گفته وی نیایش صبحگاهی نیز همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام شهیدی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیان احکام شرعی و احادیث نیز همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر در حرم مطهر برگزار می‌شود، ادامه داد: دعای کمیل این هفته، پنجشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی عباس حیدرزاده و دعای ندبه نیز صبح جمعه، توسط حجت‌الاسلام شهیدی برگزار می‌شود.

مدیر امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدس قم با اشاره به فرا رسیدن روز مباهله و ویژه‌برنامه‌های آستان مقدس قم در این روز گفت: ویژه‌برنامه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به‌مناسبت روز مباهله در روز جمعه، ۱۹ آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا، با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی و مدیحه‌سرایی سیدعلی حسینی‌نژاد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با تأکید بر اینکه همهی برنامه‌های فوق در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود، گفت: زیارت جامعه کبیره این هفته نیز جمعه شب، ساعت ۲۱:۳۰ توسط حجت‌الاسلام شهیدی در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.