مراسم وزن کشی کشتی گیران نوجوانان کشورمان در باکو برگزار شد

به گزارش ایرنا ، در مراسم وزن کشی که با نظارت مقامات فیلا انجام شد ‘مرتضی فرزین فر’ در ۴۲ کیلوگرم ، ‘علی محمد زاده’ در ۵۰ کیلوگرم ، ‘سمیر یاوری ‘ در ۵۸ کیلوگرم ،’ رضا مظفری ‘ در ۶۹ کیلوگرم و’ حسین شهبازی’ در ۸۵ کیلوگرم بر روی باسکول رفتند.

هر پنج کشتی گیر نوجوان کشورمان برسر وزن بودند و کشتی گیران تیم ملی هیچ مشکلی در مراسم وزن کشی نداشتند.

تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران همراه با سه داور، بامداد یکشنبه برای شرکت در رقابت های قهرمانی سال ۲۰۱۲ جهان راهی وارد باکو شدند و قرار است فرنگی کاران نوجوانان کشورمان نیز طبق برنامه روز چهارشنبه به جمهوری آذربایجان سفر کنند.

رقابت های قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان سال ۲۰۱۲ جهان با حضور ۴۱ تیم از کشورهای مختلف جهان از عصر روز سه شنبه در مجموعه ورزشی حیدر علی اف باکو آغاز می شود و در نخستین مسابقه کشتی گیران اوزان ۴۲،۵۰،۵۸، ۶۹ و ۸۵ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می کنند.

این رقابت ها در رشته مردان و زنان طی روزهای ۲۱ تا ۲۷ اگوست (۳۱ مرداد تا ۶ شهریورماه ) برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر اعم از کشتی گیر، کادر فنی تیم ها و داوران بین المللی در باکو حضور پیدا کنند.

تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران با ترکیب کامل در این دوره از رقابت ها شرکت می کنند و کشتی گیران تیم های روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه، گرجستان، قزاقستان از جمله رقیبان سرسخت کشورمان در این دوره از رقابت ها خواهند بود.

تیم ملی کشتی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران با ۱۰ کشتی گیردر اوزان ۴۲ ، ۴۶ ، ۵۰ ، ۵۴، ۵۸، ۶۳ ، ۶۹ ، ۷۶ ، ۸۵ ، ۱۰۰ کیلوگرم در این مسابقات در باکو شرکت کرده است و ‘ سید مراد محمدی ‘ به عنوان سرمربی و ‘ تورج ظفری’ ، ‘یعقوب نجفی جویباری’ و ‘ محمد علی گنجانی ‘ به عنوان مربی و ‘ سید جعفر موسوی ‘ سرپرست تیم و’ رضا زلفخانی’ به عنوان مسئول تدارکات تیم ملی کشورمان در باکو همراهی می کنند.

خاورم/۱۱۰۸/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۴۵۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.