مراسم پرفیض شب های قدر با محوریت محلات در شمال تهران برگزار می شود

مراسم احیاء در شب های پرفیض و با عظمت قدر با محوریت نواحی در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های شمال تهران برگزار می شود.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،  سعید کارگران مدیر اداره فرهنگی شهرداری این منطقه با اشاره به فرا رسیدن ایام پر فضیلت شب‌های قدر اظهار داشت: از شب هجدهم تا شب بیست و چهارم ماه مبارک رمضان برگزاری مراسم احیاء با محوریت نواحی در مساجد، حسینیه ها و امامزاده های سطح منطقه به همراه  مراسم ادعیه خوانی، مناجات خوانی و ذکر مصیبت برگزار می شود.
 
کارگران با بیان اینکه در  شب های قدر مساجد و اماکن مذهبی محلات پذیرای شهروندان و مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان هستند، تصریح کرد: مرقد مطهر حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع)، آستان امامزاده علی اکبر(ع) چیذر، آستان امامزاده قاسم(ع)، مسجد اعظم(عج) تجریش، مسجد النبی (ص) ولنجک، مسجد جامع اراج، مسجد جامع ازگل، مساجد شهرک شهید محلاتی و …. برگزار کننده مراسم شب های احیا در سطح منطقه هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه یک مانند سالهای گذشته با مشارکت فرهنگی چون توزیع کتاب و کتابچه های مناجات و ادعیه و حمایت های مالی و معنوی در باشکوه برگزار شدن این مراسم در سطح منطقه سهیم است.
 
مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه یک برگزاری ۷۰ محفل انس با قرآن در محله های شمال تهران را از دیگر برنامه های در حال اجرا در منطقه دانست و افزود: محافل انس با قرآن سرلوحه اقدامات و فعالیت های منطقه یک است که با همکاری مساجد سطح منطقه ، شهروندان، مدیران محلات و شورایاران با اجرای تواشیح توسط گروه های هم خوان، قرائت آیاتی ازکلام ا… مجید از سوی قاریان و حافظان بین المللی، اجرای مسابقه و… در حال برگزاری است .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.