مراسم گرامیداشت حاج احمد متوسلیان و یارانش برگزار شد

فروردین ۱۴۰۳

مراسم گرامیداشت سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان و یارانش در بهشت زهرای تهران برگزارشد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی ممتاز نیوز، مراسم گرامیداشت سالروز اسارت حاج احمد متوسلیان و یارانش به دست مزدوران رژیم صهیونیستی در لبنان، در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.  
 
در این مراسم که تعداد بسیاری از همرزمان حاج احمد متوسلیان و خانواده شهدا و جانبازان حضور داشتند سردار عباس برقی از همرزمان حاج احمد متوسلیان به ذکر خاطراتی از وی پرداخت.  
 
سردار برقی با اشاره به این موضوع که حاج احمد با اینکه مجروح بود به دیدار امام خمینی (ره) رفت گفت: در آن دیدار امام(ره) به وی فرمودند: “جنگ را به پیروزی برسانید” و پس از آن نیز حاج احمد به رزمندگان اعلام کرد عازم عملیات جنوب هستیم و بعد از سه روز به لبنان رفت.
 
در این مراسم همچنین سرهنگ اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله با اشاره به یادواره‌هایی که تاکنون برای شهدای لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله برگزار شده اظهار داشت: یادواره فرماندهان گروهان‌ها در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.  
 
همچنین در این مراسم ستاد یادواره خورشید دوکوهه، فراخوان طراحی یادمان جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان را در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران را اعلام کرد و در این زمینه از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان، دانشجویان،‌طلاب، دانش‌آموزان و تمامی هنرمندان، طراحان، معماران، مجسمه‌سازان و صاحبان ایده‌های خلاق برای این منظور دعوت به عمل آورد.  
 
در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان به سمت محل تعیین شده برای این یادمان رفتند و با آرمان‌های حاج‌ احمد متوسلیان تجدید میثاق کردند و نیز در این مراسم مداحی اهل بیت (ع) انجام شد.  
 
گفتنی است؛ قرار بود در این مراسم سردار کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله حضور یافته که این امر میسر نشد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.