مراقب ادوکلن «نیست در جهان» باشید

جام جم آنلاین: ادوکلن مرگبار، «نیست در جهان» است! حقیقت ندارد! همه آن پیامک‌ها که هشدار می‌داد ادوکلن قاچاقی و ساخت اسرائیل به نام lovely به هوای کشتن ما از مرز عراق وارد ایران شده است، همه آن پچ پچ‌ها که ماجرا را پر و بال داد و حتی گفتند استفاده‌کننده‌ها بعد از چهار، پنچ روز با دست و پای خشک شده و چشم‌های از حدقه درآمده گوشه‌ای می‌افتند و به دردی ناشناخته و لاعلاج می‌میرند، همه آن شایعات دروغ است.

خبر ادوکلن مرگبار که از حدود سه ماه پیش خاطر خیلی از ایرانی‌ها را پریشان کرده، دیروز به طور رسمی از سوی مسوولان سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با جام‌جم تکذیب شد و پیش از آن نیز مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مهر اعلام کرد که چنین ادوکلنی وجود ندارد و هیچ موردی از مرگ به واسطه مصرف آن مشاهده نشده و البته برندی با همین نام در بازار موجود است که برچسب وزارت بهداشت دارد.

این مسوول همچنین در توضیحاتش تاکید کرد که وزارت بهداشت فقط می‌تواند از سلامت محصولاتی مطمئن باشد که به شکل قانونی وارد کشور شده است و بنابراین کارشناسان وزارت بهداشت نمی‌توانند نظری درباره سلامت یک محصول قاچاق بدهند.

خبر کشنده بودن ادوکلن lovely اگرچه باعث شد مردم تا مدتی وحشت‌زده شوند، اما حسنی هم داشت؛ خیلی از زائران عتبات عالیات تا مدتی در سفرهایشان به عراق دست‌کم ادوکلن نخریدند و پول نفت کشورمان را خرج اجناس چینی و آمریکایی و اسرائیلی نکردند و همین واکنش مردمی است که آدم را وسوسه می‌کند ته دلش دعا کند کاش باز شایعه‌ای میان مردم جان‌ بگیرد و به آنها بقبولاند بقیه اجناس عراق و عربستان هم سمی و مرگبار است و چه بهتر که زائران این کشورها، فقط به زیارت و دعای خیر برای عزیزانشان راضی شوند و پولشان را به بهانه سوغات خریدن به جیب چینی‌ها و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نریزند.

آوید طالبیان – جام‌جم


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.