مراقب خطرات همیشگی اینترنت باشید

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

اغلب کاربران با توجه iبه خطرات همیشگی موجود در اینترنت امنیت فضای سایبر را جدی نگرفته و نکات امنیتی را رعایت نمی نمایند.

آرش فاضلی کارشناس فناوری اطلاعات در خصوص حفظ امنیت در اینترنت و راه کارهای افزایش آن iبه خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اغلب کاربران هنگام ورود iبه اینترنت حفظ امنیت در فضای مجازی و اقداماتی که باید در این خصوص انجام شود را جدی نگرفته و پیگیری نمی نمایند.

وی افزود: یکی از نکاتی که همواره باید iبه آن توجه داشت ،استفاده از پسورد های ترکیبی هنگام ورود iبه اینترنت است ،که معمولاً اکثر اشخاص از پسورد های ترکیبی هنگام ورود iبه اینترنت است که معمولاً اکثر اشخاص از پسورد های عددی که iبه راحتی قابل حدس زدن است استفاده می نمایند.

وی با تاکید بر این که کاربران باید مراقب آن چه که در این فضا می بینند و یا ارسال می نمایند باشند اذعان داشت: اگر درخواست دانلود برنامه ای توسط کاربر داده نشده و سیستم iبه طور خودکار در حال دانلود و اجرای برنامه ای است باید فورا آن را کنترل نموده و سیستم توسط یک کارشناس چک شود.

وی یادآور شد: رعایت نکات امنیتی پیش پا افتاده که بسیار از کاربران آن ها را نادیده می گیرند کمک بسیاری در حفظ امنیت هنگام ورود iبه فضای سایبری می نماید./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.