مربی نونهالان ایران: هدف ما قهرمانی است

۰۶اردیبهشت،

 امین راستی عصر جمعه بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر تیم ترکمنستان در مشهد طی نشست خبری افزود: تیم ایران از ظرفیتها و بازیکنان مستعدی برخوردار است و بایستی در آینده از وجود آنان در ترکیب تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، وی اظهارداشت: این مساله نشان می دهد که ایران از نظر فوتبال نونهالان و از جمله در سنین پایه ورزش فوتبال از کشورهای قدرتمند و توانمند آسیا است و هر اندازه به فوتبال پایه بها داده شود و از این ظرفیت ها بهره گرفته شود بیشتر شاهد رشد و شکوفایی فوتبال کشور خواهیم بود.

راستی گفت: تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان از نظر فنی و بازیکنان بسیار بهتر از تیم ترکمنستان است و در سطح بسیار بالاتر قرار دارد و لذا در این مسابقه انتظاری جز پیروزی در برابر حریف نداشتیم.

وی اظهار داشت: هیچ نگرانی از مسابقه آخر خود در مقابل تیم ملی فوتبال نونهالان پاکستان نداریم و می کوشیم با شکست این تیم با قاطعیت به مرحله بعد فوتبال نونهالان آسیا صعود کنیم.

تیم ملی فوتبال نونهالان ایران عصر جمعه در ادامه رقابتهای فوتبال نونهالان آسیا در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد با نتیجه پر گل ۱۱ بر صفر تیم ملی ترکمنستان را شکست داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.