مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن درگذشت/ جزئیات مراسم تشییع

گردآوری توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/11/b12520fbff59033482cb2a4363d9b24b1.jpg

مرتضی پاشایی خواننده‌ی پاپ صبح امروز جمعه ۲۳ آبان در بیمارستان بهمن تهران دار فانی را وداع گفت.
مرتضی پاشایی از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

پاشایی در طی روزهای گذشته روند بهبود را طی می‌کرد و حتی به بخش منتقل شده بود اما به یکباره حال وی وخیم شد و حدود ساعت ۱۰:۳۰ امروز (جمعه ۲۳ آبان) در بیمارستان بهمن درگذشت و هم‌اکنون نیز پیکر وی به سردخانه منتقل شده است و مسولان این بیمارستان از هواداران این خواننده جوان درخواست کرده‌اند تا در مقابل بیمارستان بهمن تجمع نکنند.

براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر «مرتضی پاشایی» صبح روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان برگزار خواهد شد.

مرتضی پاشایی (متولد ۵/۲۰/۱۳۶۳) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ فارسی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از سن چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی اخیرا با وجود بیماری ترانه «نگران منی» را برای برنامه ماه عسل به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا کرده بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت.
آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» تا کنون از او انتشار یافته است.

مدیریت ممتاز نیوز درگذشت خواننده محبوب و توانمند موسیقی پاپ کشور را به جامعه هنر و همچنین خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض میکند

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدی:

    واقعا آزار دهندست که این بیماری لامصب پیر و جوون نمیشناسه . خدا رحمتش کنه. امیدوارم هیچوقت و هیچکس مریضی و مریض داری رو نبینه. آمین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.