مرجعیت حافظ نظام اسلامی است

۰۶م اسفند ،

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تاکید بر این که مکتب اهل بیت(ع) انسان ساز است، گفتند: مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید برای حفظ و پیشرفت نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، آیت‌الله علوی‌گرگانی استاد دروس خارج حوزه علمیه قم، امروز در دیدار جمعی از سپاهیان با بیان این که بعضی اشخاص سخن خدا را می شنوند، اما به آن عمل نمی کنند؛ اظهار داشتند: مکتب اهل بیت(ع) انسان ساز است و همه باید از این معارف بهره ببرند.
 
ایشان با بیان این که انسان نباید تنها به فکر خوردن و آشامیدن باشد، تاکید کردند: انسان در هر کاری باید رنگ الهی داشته باشد؛ چون رنگ خدایی ماندگار است.
 
معظم له با اشاره به این که انبیا و پیامبران مبعوث شدند تا به انسان بفهمانند که دنیا محل بازی نیست و تنها چیزی که می ماند، خداست، یاد اولیای خدا هرگز از فراموش نمی شود و بعد از مرگشان نیز نام و یادشان باقی است.
 
ایشان با اشاره به این که رفتار خداپسندانه ماندگار خواهد بود، خاطرنشان کردند: اگر اتکای انسان به خدا باشد، سعادتمند می گردد، اما اگر به دنیا بچسبد، شیطان با وعده و وعید او را فریب می دهد.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآور شد: بیاناتی که مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دارند، برای آشنایی مردم با حقیقت و حفظ نظام اسلامی است؛ بنابراین همیشه باید پشتیبان ولایت باشیم؛ چرا که خداوند ولایت را دوست دارد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.