مرحله دوم آزمون قرآن در خانه در استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری آریا – مرحله دوم آزمون قرآن در خانه با شرکت خانواده های کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بصورت همزمان در سراسر استان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و انس بیشتر خانواده‏های کارکنان سپاه ، آموزش ترجمه و مفاهیم مسابقات قرآن مجید برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار علی کیانی افزود:در این برنامه که طی مدت ۳سال اجرا می‌شود و شرکت کنندگان در هر سال نسبت به فراگیری فراهیم و تفسیر۱۰ جزء از قرآن کریم اقدام می‌کنند.
وی ادامه داد: مرحله نهایی هر مسابقه بصورت کشوری در نیمه دوم سال برگزار می‌شود.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) اظهار داشت: در مرحله نخست بیش از ۲۳۰۰نفر از خانواده‌های کارکنان و بازنشتگان سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) شرکت کردند.
سرهنگ کیانی به استقبال عمومی از طرح اشاره کرد و افزود : در مرحله غیرحضور این مسابقه که امسال همزمان با هفته دولت برگزارشد بیش از ۲هزار نفر از خانواده‌های کارکنان سپاه استان شرکت کردند.
وی ادامه داد: برگزیدگان مرحله دوم نیز علاوه بر دریافت جایزه برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات معرفی می شوند.
دراین روز در سطح استان به ۱۵۰ نفر از ممتازین مرحله غیر حضوری لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد و با تقدیم لوح تقدیر از خانواده های شرکت کننده در این مسابقه تجلیل به عمل آمد همچنین در مرکز استان نیز به ۴۵ نفر از برگزیدگان آزمون غیر حضوری هدایایی تقدیم گردید.
گفتنی است: آزمون مرحله دوم قرآن در خانه امروز به صورت همزمان در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و خانواده های کارکنان ستاد سپاه استان در مجمتع رفاهی لاله و خانواده های کارکنان سایر نواحی و تیپ ۴۴ قمربنی هاشم(ع) در رده های مربوطه با هم به رقابت پرداختند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.