مرحله عملیاتی اجرای منشور اخلاقی در دانشگاه الزهرا(س) کلید خورد

۱۳خردادماه،

200-8.jpg

کارگاه آموزشی منشور اخلاقی در دانشگاه الزهرا (س) با حضور رییس این دانشگاه، اعضای هیات رییسه، روسای دانشکده‌ها، اعضای شورای دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این کارگاه آموزشی، اولین کارگاه از سلسله برنامه‌های عملیاتی اجرای منشور اخلاقی است که با تدریس دکتر قراملکی _ عضو هیات علمی دانشگاه تهران و در قالب همکاری با پژوهشکده اخلاق حرفه‌ای این دانشگاه برگزار شده و در تابستان نیز با برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اساتید و کارکنان ادامه پیدا می‌کند.

بر اساس این گزارش، دانشگاه الزهرا(س)، منشور اخلاقی خود را که با بهره‌گیری از نقطه نظرات ارائه شده است، در این کارگاه‌های آموزشی تدوین کرده و با آغاز ترم تازه، دانشجویان نیز در دوره‌های ویژه خود مشارکت خواهند کرد.

در همین راستا، مهناز امیرخوانی _ معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به اجرای عملیاتی منشور اخلاقی در این دانشگاه، گفت: ۳۰ کارگاه در رابطه با منشور اخلاقی برای مدیران عالی، مدیران متوسط، اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: مقرر شد ۳۰ کارگاه هشت ساعته متمایز از هم برای جامعه هدف برگزار شود و در این کارگاه بازخورد نگاه مخاطبین ثبت و ضبط شده و بعد گروه تحلیل گرایان، مطالب را تحلیل می کنند تا تدوین منشور اخلاقی مهیا شود.

معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) خاطرنشان کرد: تا پایان تیرماه کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود و مابقی کارگاه‌ها از نیمه شهریور ماه یعنی ترم آتی از سر گرفته خواهد شد و امید است تا پایان ترم آتی منشور اخلاقی را تدوین کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.