مرحله پنجم لیگ فوتبال هفت نفره برگزار می‌شود

۳ م دیماه ،

امین اله مانی از برگزاری دور دیگری از رقابت های باشگاهی فوتبال هفت نفره به صورت متمرکز خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس انجمن فوتبال جانبازان و معلولین اظهار کرد: در نشستهای هماهنگی که برای برگزاری مسابقات لیگ داشتیم، تصمیم بر این شد که برای کاهش هزینه های ایاب و ذهاب و نیز مشکلات مرتبط با آنها، لیگ این دوره به صورت متمرکز برگزار شود. بدین ترتیب شهرهای رشت و بوشهر به عنوان میزبان انتخاب شدند و پس ازقرعه کشی، ۶ تیم در گروه مسابقات شهر رشت و ۵ تیم در گروه مسابقات بوشهر قرار داده شد.

وی افزود: رقابت‌های مرحله مقدماتی گروه ب، با حضور تیم های هیات گیلان، هیات زنجان، هیات لرستان، هیات قزوین ، هیات کرمانشاه و هیات کرمان از ۵ تا ۱۰ دی برگزار می گردد و پس از آن دو تیم اول این گروه به مرحله بعدی صعود می کنند.

رییس انجمن فوتبال جانبازان و معلولان یادآور شد: رقابت‌های مرحله مقدماتی گروه الف نیز ماه آینده در شهر بوشهر و با حضور تیم های هیات فارس، هیات البرز، هیات بوشهر، هیات تهران و هیات مرکزی برگزار می گردد و از این گروه نیز دو تیم اول به مرحله بعد صعود می کنند.

طبق اعلام اله مانی، پس از برگزاری رقابت های مرحله مقدماتی، ۴ تیم منتخب به صورت ضربدری با هم روبرو شده و دو تیم فینالیست از این طریق مشخص می‌شوند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.