مرحوم عسگراولادی برای برگرداندن سران فتنه به دامن انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کرد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر کل جدید جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این که مرحوم عسگراولادی همواره تفکرات نو و جوانی داشت و از هدایت کسی ناامید نمی‌شد، گفت: مرحوم عسگراولادی برای برگرداندن سران فتنه به دامن انقلاب و مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “محمدرضا باهنر” دبیر کل جدید جبهه پیروان خط امام و رهبری در اولین نشست خبری جبهه متبوعش ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی در توصیف وی‍ژگی‌های “مرحوم حبیب عسگراولادی” دبیر  کل پیشین این جبهه اظهار داشت: عسگراولادی شخصیت کم نظیر انقلاب اسلامی بود که از زمان ۱۵ سالگی مبارزه با رژیم طاغوت را شروع کرد چراکه وی تلاش مجدانه‌ همراه با مراجع عظام تقلید در آن زمان داشت و تلاش کرد که اعدام امام(راحل) در آن زمان تبدیل به تبعید ایشان به نجف اشرف شود.
 
وی با بیان این که اگر عسگراولادی را تراز یک شخصیت مسلمان ولایی بگوییم اغراق نکرده‌ایم، اضافه کرد: این مرحوم چه در زمان حضرت امام(ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری سربازی با بصیرت، دیدگاهی عمیق و برای خدمت به نظام و انقلاب آماده رکاب بود.  
 
باهنر با بیان این که مرحوم عسگراولادی همواره تفکرات نو و جوانی داشت و از هدایت کسی ناامید نمی‌شد، ادامه داد: مرحوم عسگراولادی برای برگرداندن سران فتنه به دامن انقلاب و مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کرد.  
 
دبیرکل جبهه پیروان افزود: امیدواریم راه مرحوم عسگراولادی پر رهرو باشد که قطعا جایگزینی برای ایشان نیست. 

این خبر در حال تکمیل است ….


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.