مرحوم نعمت‌الله گرجی هم به شبکه GEM پیوست

مرحوم نعمت‌الله گرجی هم به شبکه GEM پیوست

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:طی ماه‌های پیش، همیشه از بازیگرانی خوانده‌ایم که از ایران خارج شده و به شبکه ماهواره‌ای Gem پیوسته‌اند تا در سریال‌های این شبکه ماهواره‌ای غیرمجاز بازی کنند. سریال‌هایی که تاکنون آن‌چه از آن‌ها دیده شده طنز بوده اند و سریال‌هایی نه چندان سنگین. اما موج مهاجرت‌ها، بعد از چکامه چمن‌ماه و مانی کسرائیان و بهارک صالح‌نیا و پردیس افکاری و بقیه، حالا به درگذشتگان سینمای ایران رسیده است.

نعمت‌الله گرجی را یادتان هست؟ پیرمرد مهربان سریال‌های دهه شصتی‌. که در مجموعه‌هایی مشهور مثل هزار دستان، سرکار استوار و روزگار جوانی و فیلم‌هایی مثل گوزن‌ها، ممل آمریکائی، علی کنکوری و در اواخر عمرش، در درخت گلابی داریوش مهرجویی در نقش باغبان بازی کرده بود. نعمت الله گرحی در سال ۱۳۷۹ درگذشت.

حالا در سریال تازه‌ای که شبکه جم، به نام شهر قشنگ با بازیگران گزینش‌شده‌ای از سینما و تلویزیون ایران و با کارگردانی مهدی مظلومی، سازنده سریال‌هایی مثل بدون شرح ساخته است، نقش کسی را به نام روح‌افزا به عکس او منسوب می‌کنند که در دیوار هتلی در خارج از کشور نصب است. هتلی که بعد از مرگ آقای روح‌افزا، به برادرزاده او، اردشیرخان، با بازی هرمز سیرتی که از ایران رفته است ارث رسیده و اوضاع نابسامانی دارد.در سریال توضیحی داده نشده و مشخص نیست چرا عکس انتخابی، عکس نعمت‌الله گرجی است. هنرپیشه‌ای که با فاصله یک روز از محمدعلی فردین، ما را ترک کرد.

تاریخ انتشار خبر: ۱۸ July 2016 | 2:00 pm
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.