مردم از خرید مازاد مرغ پرهیز کنند


مردم از خرید مازاد مرغ پرهیز کنند

۱۲:۵۸ (شنبه ۳۱ تیر )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

نایب رئیس مجامع امور صنفی استان اردبیل گفت: مردم ما با خرید کالای مازاد مورد نیاز خود به ویژه مرغ اجازه ندهند برخی از دلالان و سوء‌استفاده کنندگان از وضعیت پیش آمده بهره‌برداری نامطلوب کنند.

 علیرضا ناصری صبح امروز در جلسه هماهنگی شورای تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: ما با جلسه هماهنگی که با اتحادیه‌ها و صنوف مختلف داشتیم با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام آمادگی کردیم تا کالاهای عرضه شده در نمایشگاه‌های ضیافت با تخفیف ۱۵ درصد عرضه شود.

وی همکاری خوب اتحادیه‌ها و صنوف استان را در کنترل قیمت‌ها و تعدیل آن یادآور شد و افزود: به یقین توزیع کالاهای اساسی مردم با قیمت مصوب به ویژه مرغ ادامه می‌یابد و شایسته است مردم عادت بد ذخیره‌سازی طولانی‌مدت کالا و مایحتاج را از ذهن‌ها دور کرده و به مقدار نیاز خود خرید کنند.

ناصری بیان داشت: اگر هر خانواده به صورت روزانه یا هفتگی مرغ مورد نیازش را تهیه کند چنین وضعیت شلوغ و نامناسب در صف‌های طولانی عرضه مرغ را شاهد نخواهیم بود و به جای نوبت‌بندی توزیع مردم به راحتی می‌توانند به فروشگاه‌های مورد نیاز مراجعه کرده و کالای خود را تامین کنند.

نایب رئیس مجامع امور صنفی استان اردبیل با بیان اینکه صنوف مختلف در عرضه مناسب، با کیفیت و به مقدار نیاز مردم از آمادگی کافی برخوردار هستند افزود: نباید اجازه دهیم در حرکت و اقدام صنوف در این ارتباط خللی به وجود آید.

وی در ادامه سخنان خود به بازرسی‌های مستمر مجامع صنفی استان اردبیل نیز اشاره کر و گفت: هر ماه این بازرسی‌ها را به دنبال گزارش‌های مردمی انجام می‌دهیم به طوری که در تیرماه از ۳ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسی تعداد ۸۶ صنف متخلف شناسایی شده و به تعزیرات معرفی شده‌اند.

این مسئول به همکاری خوب تعزیرات حکومتی استان اردبیل در برخورد با جرایم و مواردی از گران‌فروشی و یا تخلفات دیگر اشاره کرد و افزود: هیچ تعللی در این زمینه وجود ندارد و همه دستگاه‌های کنترلی و نظارتی دست به دست هم داده‌اند تا در ماه مبارک رمضان با پدیده زشت گران‌فروشی مقابله کنند.

ناصری ادامه داد: در این زمینه حتی آمادگی داریم از صنوف با انصاف و مقید به قوانین تجلیل و تقدیر کنیم.

نایب رئیس مجامع امور صنفی استان اردبیل در پایان ابراز داشت: در کنار اقدامات سازمان‌های نظارتی و کنترلی علوم پزشکی اردبیل نیز بحث مراقبت‌ها و نظارت‌های بهداشتی را جدی گرفته و در این کار اصرار بر انجام مطلوب وظایف و اختیارات دارد.

.

.

..

.

..

فارس


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.