مردم سرافراز ایران اسلامی پیروز حقیقی انتخابات می باشند

۲۵خردادماه،

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از نمایش اقتدار ملت ایران در روز قبل تاکید کرد: مردم سرافراز ایران اسلامی پیروز حقیقی انتخابات می باشند.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای از نمایش اقتدار ملت ایران در خلق حماسه سیاسی تقدیر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

ملت شریف و بزرگ ایران؛

حماسه بزرگ ۲۴ خرداد و حضور حداکثری و باشکوه شما در صحنه انتخابات که در حقیقت میدان مبارزه با اهریمن داخل و استکبار شیطانی بود بار دیگر اوهام پریشان دشمن را نقش بر آب کرد و تجلی جمهوری در سایه ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشاند. حضور گسترده شما در شرایطی که لانه‌های رسانه‌ای استکبار سیاه نمایی نظام و فرایند انتخابات را جار می‌زدند، روسفیدی نظام مقدسمان را به ارمغان آورد و ۲۴ خرداد را ثبت دیگری در دفتر رکوردهای مردم سالاری دینی کرد.

نقش آفرینی شما در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پاسداری از خون شهدا و آرمان های خمینی کبیر بود که اعلام کردید ملت ایران جمهوریت و حق مشارکت خود را فدای منافع استکبار نمی‌کند و همواره در سخت‌ترین شرایط پشتیبان ارزشها ملی و دینی خود می‌باشد.

فرایند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط شورای محترم نگهبان و وزارت کشور بار دیگر، سلامت و شفافیت انتخابات را در ایران به معرض نمایش گذاشت و بر تمامی تحلیل ها و سیاه ها نمایی‌های ضد انقلاب خط بطلان کشید و در آزمون جمهوریت و مردم سالاری خود به تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری سربلند خارج آمد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ضمن تبریک به شما مردم سرافراز ایران اسلامی که پیروز حقیقی این انتخابات میباشید، رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ را به مقاومت در برابر جبهه استکبار و وفاداری به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و الزامات دهه چهارم انقلاب یعنی عدالت و پیشرفت دعوت می‌کند تا با همدلی و همراهی آحاد جامعه از سلایق گوناگون راه سعادت و بهروزی کشورمان بیش از پیش فراهم شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.